Follow me on Twitter RSS FEED
Posted in

(NUR QAISARA HAZIQA(22 bulan)...aka Sara,Chara,Ara,Dik Ra,Rara,Mek Cino,Ti Kene'apa lagi..)



Cuti semester selama 2 bulan ni taktau la plak nak buat apa.. Nak keje,apa keje la aku bleh buat?? Tapi yang pasti cutiku selama 2 bulan ni mesti aku kena jadi baby-sitter. Asal cuti je..mesti kena jaga budak kecik..haih.. Hmm..walaupun aku tak terlibat ssecara langsung dalam menjaga Si Kenek tuh, tapi selaku pembantu kepada mak aku..perlulah aku memberi komitmen yang tinggi. Hahahaha Cuma yang best,tak perlu mandikan & basuh berak dak kecik..sebab aku tak reti...hahahaha. Setakat balik ni tak pernah lagi aku kena buat susu..tapi esok lusa kena jugak rasanya..uhuhuh

Kadang2 menjadi anak/adik bongsu dalam keluarga ni tak best mana pun..sebab takde adik. Menyebabkan anak2 saudara aku tu aku anggap cam adik2 aku gak r kadang2. Memang besh men ngan dorang..ngan budak2 kecik nih. Tapi tu ah,skill nak jadi baby-sitter ni kureng gak r bagi aku...huhuh Tapi apa je aku leh buat..layan jelah...

Time manja,baik,dengar kata..besh r..tapi lau dah start merengek,ngada2,nakal..hmm tak tahan gak aku.. Tapi dak kecik nya pasal..sabor jeler...

0 comments:

Post a Comment

Nak komen eyh..?? Sila lah...heheheh