Follow me on Twitter RSS FEED
Posted in
Aku Kejatuhan Motor...
Malang btol nasib hari ni.. Gara2 ke pasar malam Lundang sebab nak cari 'apa2' yang boleh dimakan time tengok bola malam ni..aku terjatuh motor setelah hampir 3 tahun berjinak2 dengan motor nih. Apa la malang btol nasib.
Pergi dah ok..tapi semuanya bertukar 'tragedi' bila nak balik. Cam biasa..aku takkan lalu jalan besar/utama..tapi telah menjadi kebiasaanku melalui jalan kampung kot belakang sana. Setibanya aku kat kialng berlian lama tu..kat situlah aku terjatuh.. Memang kat situ jalannya agak berpasir dan ada batu2 kecil..dah banyak kali jugak sebeanrnya sebelum ni aku nak2 terjatuh kat situ..tapi sebelum ni 'terselamat'. Malangnya hari ni tak macam biasa.
Bawak motor dah slow..dan aku brek cam biasa jer..tah macam mana silap 'teknik' kot..rasa cam 'licin' je tadi..tengok2..dah 'gedebuk' jatuh. Seba baik motor tak apa2..aku pun ok jer..cuma dua2 tapak tangan ni masih terasa 'pedih' sebab time jatuh tu aku tahan dengan tangan. Abis baju putihku kotor..tak lupa 'jeans' kesayangan aku.. Seb baik tak koyak..tapi yang peliknya..lutut kiri aku luka la plak..tapi sikit je..cam kena 'gigit' nyamuk gituh kesannya! hahah
Yang kelakarnya lagi..time jatuh tu ada dua orang pompuan tengah dok sembang kat situ..tahla..baru abis keja ke..apa. Apa la..wat malu jer jatuh depan pompuan.. Dorang siap tanya lagi.. "sakit ke..bleh bangun ke..?" Seb baik tak serius...aku pun apa lagi, 'cepat2' la..bangun dan blah.. Tapi sempat la aku kata.."jalan licin..berpasir.." (bajet nak control la tuh!) wakakka

0 comments:

Post a Comment

Nak komen eyh..?? Sila lah...heheheh