Follow me on Twitter RSS FEED
Posted in
Ass’kum dan salam buat semua… Syukur ke hadrat Allah s.w.t akhirnya aku berjaya juga untuk sign in ke blog aku nih setelah berminggu2 kumencuba. Blog ni sebenarnya dah lama aku create tapi tah macam mana lupa e-mail mana yang aku guna untuk create blog nih. Orang buat blog..aku pun nak buat jugak! Tulah akibatnya..

Pelbagai username dan password aku cuba,akhirnya ketemu juga… Gara2 selalu berposting dekat U untuk subjek English, maka timbullah rasa keinginan untuk berposting ni… Disebabkan itu jugalah, kalut aku dalam seminggu dua ni untuk memecah masuk blog aku sendiri… Haih..ada blog..tapi lupa username..trok btol!

Insya-Allah..dengan tertembusnya kembali blog aku nih, pastinya lepas ni aktiviti berblogging akan aktif kembali.. Tapi tula..blog dekat friendster lagi..yang blogspot lagi nak kena jaga.. Ada masa ke aku nanti..haih….

Apa2 pun.. syukur Alhamdulillah..penat lelah dan pusingnya kepala aku selama ni terbayar juga akhirnya dengan kejayaan menembusi kembali blog aku yang lama nih.. huhuu

1 comments:

-JuvItArs- said...

pdhl nk tdo doh pon td..gno leh tgrok ati nk try skali lg..alhmdllh..rzki Allah wi..jpo jgk akhrnya..:)

Post a Comment

Nak komen eyh..?? Sila lah...heheheh