Follow me on Twitter RSS FEED

Muka Aku Tak Berubah Ke??

Posted in

Tengah2 dok study..sambil2 layan video Putera William kawin ngan Kate Middleton..
Aku rehat2 la kejap.. Then g kaco housemate aku ngah study... Hahaha
Sekali ada sorang senior yang mana member housemate aku tengah lepak2 kat sana tanya.. 

"Sekolah mana dulu..??"

Aku blur.. dalam hati.. "sekolah rendah ke sekolah menengah mamat ni tanya nih??"

Then aku gitau la nama sekolah rendah aku dulu.. "teeettt"


"Btol lah...prefect kan dulu? " Sekali lagi dia tanya...

Rupa2nya mamat tadi tu senior sekolah rendah aku dulu da.. N yang kelakaranya..aku tak
kenal+cam pon dia sapa... Kah3~~  Kua nama headboy batch dia.. Yup.. sahlah..dia senior aku 2taon..
Kecik je dunia ni kan.. Gi mana2 insya-Allah akan jumpa orang yang kita pernah kenal..
Tapi salunya junior yang akan tegur senior... Tapi kali ni terbalik plak.. Cam plak brader tu
ngan muka aku ek?? Tak berubah ke muka aku dulu ngan sekarang?? Heran~~
Budak baik kot dulu aku nih.. hahahhaha

Dia sebot 2 3 nama member2 batch dia.. Kalo sama2 prefect biasanya aku ingat ah..
Biar bukan batch aku pon.. Sebab aku kawan ngan semua... Senior ke..junior ke..
Asal baik layan... Lau jahat bubuy~~ Huhuh

Tu lah..benda yang tak disangka2 terjadi malam ni... Keh..sambung study balek~~
Sambil2 download video 2orang tadi tu kawen~~



0 comments:

Post a Comment

Nak komen eyh..?? Sila lah...heheheh