Follow me on Twitter RSS FEED

Suka Hujan Ke Tak Suka...

Posted in


Dah 3ari kampus aku ni ujan je petang2.. So 3ari jugak la aku tak jadi2 nak cuci baju..
Kain baju tak banyak pon... Ada la dalam 10helai kot dalam baldi tuh.. Malas pon ada nak cuci...huhuhu
Plan bangon pagi2 nak cuci baju la.. Tapi malas... Tup2 petang plak ujan.. Memang ngam sangatlah!
Di saat aku menaip ni..ujan masih lagi turun... Sejookkkk~~ 
Aku suka! Benti kejap study..tenangkan otak..

Time2 ujan ni..orang kata masa paling best untuk TIDO.. ye ke? Yelah..kalo kat umah memang
tak dinafikan la.. Time2 ujan ni best tido! Nak2 plak di malam hari.. tarik selimut..tutop lampu..TIDO~~
Tapi kalo kat kampus plak.. Time2 ujan..adalah masa terbaik untuk aku study! Sebab...
Sebabnya sejuk.. Pikiran dan otak aku jadi tenang.. Aku paling tak bleyh study kalo panas!
Kalo hari panas.. Rasa macam down sangat.. Malas giler2 nak study.. Tapi kalo sejuk..BEST~~
So kalo time ujan2..biasanya aku tak tido sangat kalo kat kampus ni.. Nak2 plak time nak exam ni kan..

Teringat plak kenangan masa kat matrix dulu2.. Meja study aku kat tingkap.. And tingkap aku plak ngadap
padang sana.. Bleyh nampak highway.. Nampak kete...lori dari jauh.. Tapi tak bising pon~~
Kalo time ujan..weekend2 plak tu.. Aku suka dok mengelamun sambil dengar lagu2 best..
Termenung kat tingkap.. Wkakkak sengal kan~~


Ni je gambar meja aku dulu yang sempat aku cari.. Malas nak geledah folder lama2..huhu

Kalo time2 gi kelas plak..zaman2 sekolah ke.. Belajar dalam kelas time ujan tu memang
syiok habess!!  Siyes tenang... Aku takkan rasa stress pon.. Tapi kalo time panas..
Masa tu rasa cam lambat..............jer berlalu! Sume jadi slow... haish~~

Tapi kalo salu sangat ujan pon tak best jugak.. Sebab aku mudah demam..mudah nak selsema..
Aku tak suka!! Harap2 nak exam ni.. Kesihatan aku ok la.. Tak demam tak sakit.. Haish~~
Owh..dah lama bazir masa nih... Solat Asar kejap.. Then sambung study..

Dari tengah padang.. Henset lama ni...sebab tu gambar tak baper lawo..hhuhu


Yang belah kiri ni blok aku dulu.. C5.3.14 kot nombor bilik aku dulu...Lupa da~~


"Oh hujan....kalo nak turun..turun la malam2... 
Kalo nak ujan..ujan lama2 pon takpe...
AKU SUKA~~~ "


0 comments:

Post a Comment

Nak komen eyh..?? Sila lah...heheheh