Follow me on Twitter RSS FEED

Lagu Time Study

Posted in

Tengah hari tadi.. Berakhirlah paper final aku yang ke-3 untuk sem ni. Ada lagi 2paper
untuk ditamatkan.. Masih lagi bertungkus lumus... Harap2 semuanya pass dengan baik la..
Cam biasa ah.. Time2 study tu mesti layan lagu sebab tak nak rasa bosan n sunyi..
Aku ni boleh dikategorikan dalam golongan2 yang takleh bising kalo nak study.. Sebabnya fokus
mesti hilangnya! So aku pasang muzik sambil2 study tu just untuk tak nak bagi ngantok.. 
Dan sebab tak nak rasa cam sunyi sangat r..

Lagu2 yang biasa aku pasang salunya lagu2 yang relax.. Tak leh yang heavy2 wo~~ Serabut!
Lagi..lagu2 yang aku tak paham! Sebab bila tak paham.. Aku pon takkan nyanyi.. Hahahahha
Memang avoid gler2 ah lagu yang aku menat..lagu yang aku suka..lagu yang aku salu layan..salu nyanyi..
Sebabnya.. kalo terpasang lagu2 tu semua.. Memang tak study! Mesti aku join nyanyi sama.. HARAM~~

So untuk sepanjang sem ni... Ada satu lagu yang salu aku dengar bila sudy.. Bila aku perlukan 
fokus or konsentrasi orang kata.. Aku tau je lagu ni.. Tapi bila dengar aku jadi relax.. 
N Sedap bila wat kerja. Lagi satu.. Kalo aku study salunya aku akan pasang lagu2 yang takde sore.. 
Cam minus one ke..So takde sore.. Takde la aku nyanyi kan! Wakkaka

So harap korang pon leh layan jugak lagu ni bila study...huhuhu


>

(jangan lupa stop BG music aku kat bawah sana dulu ya.. N PLAY la kalo nak dengar..)



Yup..nilah satu2nya lagu yang aku pasang2 dan tros pasang time aku study.. Dengar la beribu kali
sekali pon.. Sure tak bosan.. N apa yang paling penting.. Bila aku dengar.. Aku leh study ngan baik..
Tak serabut.. Bleh fokus.. Leh concentrate... Blablabla~~ hihihih


0 comments:

Post a Comment

Nak komen eyh..?? Sila lah...heheheh