Follow me on Twitter RSS FEED

Sepanjang Hidup~~

Posted in


Kalau dulu lagu Insha Allah nyanyian Maher Zain dinyanyikan dalam pelbagai versi atau pon bahasa..
Antaranya Malay version.. Arabic.. Turkish.. n lau tak silap aku French version pon ada.. 
Dan yang terbaru Indon punya versi pon dah ada.. Featuring Fadly dari band Padi..
Salah satu lagi lagu Maher Zain yang menjadi pebret aku.. For The Rest Of My Life jugak
telah berjaya direkodkan dalam versi Indon.. Indon ke.. Melayu ke.. lebih kurang jelah..

Tapi kali ni lagu For The Rest Of My Life siap ada tajuk baru.. "Sepanjang Hidup"..
Pape pon..memang sekali lagi aku jatuh hati dengan lagu2 Maher Zain..
Tak puas layan dan layan.. Liriknya memang superb! Sore Maher Zain toksah dok kata la..

Layan jelah lagu ni k...


(jangan lupa stop kan dulu BG music aku kat bawah sana..kalo tak.hahaha)


Aku bersyukur kau di sini kasih
Di kalbuku mengiringi
Dan padamu
Ingin kusampaikan
Kau cahaya hati
Dulu kupalingkan diri dari cinta
Hingga kau hadir ubah segalanya
Oooo
Inilah janjiku kepadamu

Chorus:

Sepanjang hidup
Bersamamu
Kesetiaanku tulus untukmu
Hingga akhir waktu
Kaulah cintaku.. cintaku

Sepanjang hidup
Seiring waktu
Aku bersyukur atas hadirmu
Kini dan selamanya
Aku milikmu..

Yakini hatiku
Kau anugerah sang Maha Rahim
Semoga Allah berkahi kita
Kekasih, penguat jiwa
Kuberdoa kau dan aku di Jannah
Kutemukan kekuatanku di sisimu
Kau hadir sempurnakan seluruh hidupku
Oooo
Inilah janjiku kepadamu

*Repeat Chorus*

Yakini hatiku
Bersamamu, kusadari inilah cinta
Tiada ragu,
Dengarkanlah kidung cintaku yang abadi





Siyes best dengar lagu ni.. hu~~ ENJOY k~~



0 comments:

Post a Comment

Nak komen eyh..?? Sila lah...heheheh