Follow me on Twitter RSS FEED

HANI~~

Posted in




Sedar tak sedar... Hari Selasa nanti dah episod last citer HANI dalam slot
Lestary kat TV3 sekarang nih. Episod 13 la kiranya.. Citer HANI ni memang drama Melayu
fevret aku sekarang.. Tak kesah la orang nak kata apa pon.. Janji aku enjoy~~
Apa..ingat dak pompuan je ke yang layan drama2 Melayu neyh? Dak2 laki takleh layan sama?
Ooppsss.. dak2 pompuan kan suka layan citer2 korea jpoon... So apa salah kiranya
dak laki yang take over layan drama2 Melayu plak..Bleh??

Bosan la plak pasni bila citer HANI ni dah abes.. Dah takde la drama2 Melayu aku nak layan pasni..
Aku ni bukannya jenis layan sangat drama2 Melayu.. Time2 cuti takde watpe kat umah tu jela
aku biasa layan.. Bila dah kat cni..takde masa kot nak layan.. Tapi HANI punya pasal.. I sanggup! keh3

Aku suka tengok citer HANI ni sebab aku suka tengok NUR FATHIA tuh! Cumil..cute~~hehehhe
Sape NUR FATHIA?? Hmmm main actress dalam citer ni la.. Lau tak kenal jugak..
Pandai2 la search sendiri kat tenet tuh! Aku malas nak citer panjang.. Yang aku tau.. Dia pernah
berlakon dalam Nur Kasih.. Laila Asyikin.. kat TV3.. And yang paling senang nak ingat...
Awek cun yang men futsal pakai jc no.9 dalam iklan syampu Sunsilk dulu tuh!

Ni la Nur Fathia nya...

Nak yang lagi cumil n cute... Okeh meh aku tunjuk....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Cun kan?? Hehehe



Ok dalam slot Lestary..citer HANI nih... ni la pasangan hero n heroin nyer..

Irfan n Ummu Hani  (nama dalam citer da~~)


Apa yang aku tau pasal citer HANI ni.. Mengikut plan asal.. watak UMMU HANI ni bukanlah
dilakonkan oleh NUR FATHIA nih. Lau tak silap aku Diana Danielle..sebenarnya.
Salah sorang pelakon pompuan fevret aku jugak! Heheheh  Tapi tah cam mana..
DD takleh berlakon dalam citer ni kot..So NUR FATHIA la take over watak tu...
Bagi aku.. Ada baiknya jugak DD tak berlakon n watak HANI tu dapat kat NUR FATHIA..
Lau tak..mesti tak layan sangat aku citer nih..

Memandangkan hari Selasa ni dah episod last.. Kita pon taktau ending dia camner..
So.. Rajin la plak aku nak wat prediction sendiri kan....
Bagi aku la.. Andai kata citer HANI ni berakhir dengan happy ending.. Aku rasa la kan..
Maybe Aliah bini Irfan yang merupakan memang HANI jugak masa zaman2 sekolah dulu tu..
akan meninggal.. And dia pon bagi la mata dia kat UMMU HANI.. Mungkin sebab dia rasa bersalah!
Rampas Irfan dari HANI... Hmmm cam citer Bollywood la plak.. Memandai jer aku neyh!

Kalo la citer ni sad ending plak.. Aku rasa.. UMMU HANI yang akan meninggal..
Memandangkan episod 12 baru ni.. Sakit kepala dia cam datang balik kan...
So tak mustahil lau cancer otak dia tu menyerang balek.. Mungkin kali ni meragut nyawa dia plak..

Jujur.. Aku nak citer ni berakhir dengan happy ending.. Sebab aku ni jenis tak bape
bleh nak terima citer2 best.. Citer2 cinta yang abes ngan sad ending.. Tak suka r~~
Tacim tau! Sdey~~ Muahhahah
Tapi hati aku plak mengatakan citer ni bakal berakhir dengan sad ending...
Semua akan rasa sedih sebab kehilangan HANI... Irfan ngan Aliah plak rasa bersalah...huhuhu

Lagi pon drama2 Melayu sekarang tak selalunya berakhir dengan happy ending..
Saja nak buat penonton frust.. Termasok la aku nanti! Muahahah
So aku plan tuk episod last nanti... Ingat nak tengok kat cafe jerk! TV3 damn la sekarang tak bleh tengok!
Tension aku... Nak tengok briter malam2 pon tak bleh dah! Haish~~




Buku Bercinta Sampai Ke Syurga ni ada disebut2 dalam citer HANI nih.. Macam best...
Buku motivasi lau tak silap aku.. Hmmm Ingat skali..nak cari jugak.. Tapi taktau la setakat
mana bestnya.. Aku ni macam la suka sangat baca buku yang tebal2..huhhuhu

So kita tunggu jelah ari Selasa malam nanti camner endingnya ya.. Jangan lupa saksikan!



0 comments:

Post a Comment

Nak komen eyh..?? Sila lah...heheheh