Follow me on Twitter RSS FEED

Nasi Dagang~~~


Time2 dok study subjek Project Management & Economics (PME) pas Zohor tadi..
Tetiba otak aku bleh teringat kat nasik dagang! Haish~~ Lama sungguh tak makan...
Cuti baru ni tak sempat la plak nak cari... Lau dapat sebungkus ke..sepinggan ke..
Happy je rasa! Mesti dapat jawab test PME next week dengan baik! (melampau~~)

So aku pon tanya la member2 aku.. Kata mana tempat paling dekat aku bleh carik nasik dagang nih..
Pastu..dok usha2 kat GOOGLE tu.. Bleh plak kan..terjumpa 1 website resipi masakan..
Siap ngan video u ols~~ Macam2 makanan ada!! Meleleh air liur ni ha!

Aku masak ni..memang la tak reti... Kita bagi kat orang2 pompuan jela kan masak memasak nih..
Ni video cara nak masak nasik dagang..


video
(guna kbel tk bleh tngok rsnya...stop BG music kt bwh sn dlu..cm biasa ah.. :) )

Untuk bakal orang umah aku nanti...
 "Awak sila la belajar masak makanan2 fevret saya yer.. Baru I sayang U lebeyh~~"
Mueheheheh... :p


Andai aku pandai masak.....


0 comments:

Post a Comment

Nak komen eyh..?? Sila lah...heheheh